مقالات

خرید پودر کاکائو هلندی

دون کاکائو هلندی نیدگرو
پودر کاکائو هلندی
دم کرده پودر کاکائو

خرید پودر کاکائو هلندی نیدگرو

هلند مهم‌ترین  و با کیفیت ترین صادرکننده پودر کاکائو به ایران است، خرید پودر کاکائو هلندی با توجه به کیفیت خاص آن، باعث شده تا هلند در حال حاضر یکی از بزرگترین واردکننده های پودر کاکائو به ایران لقب بگیرد.
ایران، بزرگ‌ترین واردکننده و مصرف کننده پودر کاکائو در خاورمیانه محسوب می‌شود و سالانه مقادیر بالایی ارز برای خرید این محصولات از کشورهای خارجی، صرف می‌گردد.

شرکت‌های متعددی در ایران برای تامین نیاز کارخانه‌های صنایع غذایی در جهت تولید محصولات مختلف، اقدام به واردات پودر کاکائو به ویژه کاکائوی تیره رنگ با درصد چربی ۱۰ الی ۱۲ درصد می‌نمایند. در واقع تیره‌تر بودن رنگ پودر کاکائو در تولید انواع شکلات و محصولات خوراکی، کارایی بیشتر و بهتری دارد.

شرکت توسعه تجارت ثانی تنها نمایندگی پودر کاکائو نیدگرو در ایران

پودر کاکائو یک محصول جذاب و پرکاربرد در ایران است که با مقادیر بالا به کشور وارد شده و در بخش‌های مختلف صنایع غذایی از جمله شکلات سازی، شیرینی پزی، قنادی، تولید بستنی و همچنین بصورت بسته‌بندی خام به مصرف می‌رسد.

با وجود جدال‌های بسیار زیاد در انتخاب بهترین پودر کاکائو می‌توان گفت محصولات وارداتی از هلند، ترکیه و اندونزی به ترتیب بهترین گزینه‌ها از نظر مصرف‌کنندگان این پودر در ایران محسوب می‌شوند.

با توجه به نیاز کشور و مصرف کنندگان محترم شرکت توسعه تجارت ثانی پس از کسب نمایندگی از یکی از بهترین کارخانه های فرآوری کاکائو در اروپا اقدام به واردات از این کارخانه کرده است. شرکت توسعه تجارت ثانی تنها نماینده رسمی شرکت نیدگرو هلند و تنها وارد کننده پودر کاکائو نیدگرو در ایران می باشد.

این محصول در بسته‌هایی به وزن ۲۵ کیلوگرم تولید و روانه کشورهای متقاضی در سرتاسر جهان اعم از ایران می‌شود و سپس به‌عنوان ماده اولیه و مورد نیاز کارخانه‌های مختلف تولید مواد خوراکی، عرضه می‌گردد.

پودر کاکائو هلندی 25 کیلویی نیدگرو

قیمت پودر کاکائو هلندی نیدگرو

شما می توانید برای خرید پودر کاکائو هلندی و دریافت قیمت ها و شرایط خرید از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان فروش شرکت توسعه تجارت در ارتباط باشید.

شماره های تماس:

  • ۰۵۱۳۶۵۱۴۸۰۹-۱۰
  • ۰۵۱۳۶۵۱۴۷۵۲
  • ۰۹۱۵۱۰۱۱۳۴۳