دستور پخت

اسموتی موز و کاکائو

اسموتی موز و کاکائو
اسموتی کاکائو و موز
سالم، مقوی و سریع!

اسموتی موز و کاکائو

اسموتی موز و کاکائو یکی از سالم ترین و خوشمزه ترین اسموتی ها می باشد. در این دستور تهیه، آموزش تهیه این نوشیدنی سالم و مقوی را خواهید آموخت.

طعم غنی، خامه ای و به طور طبیعی شیرین این اسموتی کاکائویی را دوست شما را شیفته خود خواهد کرد. به علاوه، درست کردن آن بسیار آسان است – فقط کافی است تمام مواد آن را با هم مخلوط کنید و از طعم آن لذت ببرید.

پودر کاکائو چیست؟

پودر کاکائو از دانه یک درخت میوه آمازونی به دست می آید و دارای بیشترین آنتی اکسیدان در بین مواد غذایی می باشد. پودر کاکائو سرشار از منیزیم، آهن، منگنز و کروم است و همچنین سرشار از آناندامید (معروف به “ماده شیمیایی سعادت”) است.

کاکائو همچنین حاوی پروتئین گیاهی، چربی‌های مفید و کربوهیدرات‌های سالم است، می‌تواند سلامت قلب و عروق را بهبود بخشد، استخوان‌های قوی می‌سازد، یک داروی غرایز جنسی طبیعی است و می‌تواند خلق و خوی شما را بهبود ببخشد و یک انرژی زای مفید است.

اگر به بحث فواید پودر کاکائو برای سلامتی علاقه مند هستید، حتما توصیه می کنیم این مقاله را مطالعه بفرمایید.

cocoa-powder-ingredients-cocoa-pod-cocoa-beans
اسموتی

اسموتی چیست؟

اسموتی (smoothie)  یک نوشیدنی مخلوط شده و اغلب اوقات شیرین شده است که از میوه ی تازه ساخته می شود و در برخی موارد خاص، حاوی شکلات یا کره بادام زمینی نیز می باشد. علاوه بر میوه بسیاری از اسموتی ها دارای یخ خردشده، میوه یخ زده، عسل یا محتویات منجمد هستند.

برای یک نفر

دستور تهیه اسموتی موز و کاکائو

روش تهیه:

همه مواد را با هم مخلوط کنید تا یکدست شود. سرد سرو کنید

دستور تهیه فوق ترجمه مقاله وب سایت elizabethrider می باشد که می توانید در اینجا مطالعه فرمایید.