مقالات

خرید عمده کریمر

خرید عمده کریمر
خرید عمده کریمر

برای خرید عمده کریمر به چه نکاتی باید توجه کرد؟

مقدمه:

خرید عمده کریمر یکی از تصمیم‌های مهم برای صاحبان کسب و کارهای رستورانی و کافی‌شاپ‌هاست. کریمر یکی از موارد ضروری در دنیای قهوه و نوشیدنی‌های داغ است و برای تأمین نیازهای مشتریان، اهمیت ویژه‌ای دارد.

قبلا در مقاله ی خرید کریمر قهوه در مورد نکات خرید پودر کریمر یادآور شدیم ولی در این مقاله، به بررسی مواردی که در خرید عمده کریمر باید در نظر گرفته شوند، خواهیم پرداخت.

آشنایی با کریمر قهوه و موارد استفاده از آن

تقریبا همه با خواص قهوه کاملا آشنایی داریم یا حداقل یک بار این نوشیدنی فوق العاده رو امتحان کرده ایم.

کریمر قهوه در واقعا جایگزین شیر و خامه می باشد و به دو صورت پودری و مایع در بازار موجود است، که نوع پودری آن بسیار فراگیرتر است. از کریمر برای شیرین کردن و خامه ای کردن انواع قهوه سرد و گرم و اسپرسو و حتی چای استفاده می شود.

اغلب کریمرهای قهوه بدون لبنیات هستند و از شکر یا جایگزین شکر، روغن و غلیظ کننده‌ها ساخته می‌شوند.

یکی از بزرگترین مزیت های کریمرهای قهوه نسبت به شیر نگهداری بلند مدت و خارج از یخچال آن می باشد. همچنین افرادی که به شیر و چربی موجود در آن حساسیت دارند می توانند با خیال راحت از کریمر قهوه استفاده کرد.

کریمر را می توانید در بسیار از محصولات دیگر به غیر از قهوه نیز استفاده کرد.

دسرها: کریمر پودری را می توان در دستور پخت های فراستینگ دیپ، دسر یا حتی بستنی خانگی قرار داد تا طعم خامه ای و نرم را به آن داد.

سوپ ها: کریمر را می توان به عنوان جایگزین خامه غلیظ در سوپ ها یا سس ها استفاده کرد و قوام خامه‌ای آن لذت برد.

کریمر قهوه ، کافی میت یا خامه قهوه؟؟؟

اغلب خریداران کریمر قهوه و کافی میت را یک محصول یکسان می دانند ولی در واقع کافی میت (Coffee Mate یک برند تولید کننده کریمر است که بسیاری محصولات دیگر نیز تولید می کند.

پودر کریمر قهوه
پودر کریمر

برای خرید عمده کریمر به چه نکاتی باید توجه کرد؟

  1. تعیین نیازها:

ابتدا باید نیازهای کسب و کار خود را مشخص کنید. تعداد مشتریان روزانه، نوع قهوه‌ها و نوشیدنی‌هایی که ارائه می‌دهید، تعداد استفاده‌کنندگان از کریمر و نوع آنها از جمله عوامل مهمی هستند که باید در نظر گرفته شوند.

  1. انتخاب نوع کریمر:

با توجه به نیازهای خود، باید نوع مناسب کریمر را انتخاب کنید. در بازار معمولاً دو نوع کریمر مایع و پودری موجود است. هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. مثلاً کریمر مایع عموماً تازگی بیشتری دارد اما نیاز به نگهداری در یخچال دارد، در حالی که کریمر پودری به عنوان گزینه‌ای با عمر مفید بیشتر و فضای ذخیره‌سازی کمتر معرفی می‌شود.

  1. توجه به کیفیت:

کیفیت کریمر بسیار مهم است. اگر کریمر کیفیت پایینی داشته باشد، ممکن است به کیفیت نهایی قهوه و نوشیدنی‌های شما آسیب بزند و از رضایت مشتریان کاسته شود. بنابراین، از تامین‌کنندگان معتبر و برندهای معتبر استفاده کنید.

  1. توجه به تاریخ انقضاء:

کریمرها تاریخ انقضاء دارند، بنابراین باید به دقت تاریخ انقضاء محصولات را نظارت کنید تا از استفاده از محصولات منقضی جلوگیری شود.

خلاصه مقاله

خرید عمده کریمر یکی از موارد مهم در مدیریت کسب و کارهای رستورانی و کافی‌شاپ‌هاست. با توجه به نیازها، انتخاب نوع مناسب کریمر، مقایسه قیمت‌ها، توجه به کیفیت و مدیریت موجودی، می‌توانید تصمیم‌گیری هوشمندانه‌تری در خصوص خرید کریمر داشته باشید و کیفیت نهایی محصولات خود را ارتقا دهید.

با توجه نیاز به نیاز بازارهای داخلی و کارخانه های بزرگ داخلی شرکت توسعه تجارت ثانی طبق یک قرارداد بین المللی به صورت انحصاری نمایندگی این شرکت در ایران را برعهده دارد.

شرکت فروسلا از سال ۲۰۰۱ در زمینه تولید شربت و مخلوط های شکر برای صنایع غذایی و همچنین خوراک زنبور عسل، در لیتوانی شروع به کار کرد و از سال ۲۰۰۷ تولید کریمرهای غیر لبنی را شروع کرد.

این شرکت در بین شرکت های اروپایی جز شاخص ترین و با کیفیت ترین برندها در این زمینه می باشد.

کریمر شرکت FRUSELA بر پایه نارگیل تهییه می شود. با وجود این‌که برخی از کریمرها حاوی پروتئین شیر هستند، نیاز به شرایط نگه‌داری خاصی همچون یخچال ندارند. از این‌رو، استفاده از آن در صنایع غذایی بسیار رایج و پرطرفدار است. کریمرها را به شکل‌های کم کالری و با طعم‌های مختلف در بازار می‌توان یافت.