مقالات

پودر کریمر قهوه

پودر کریمر قهوه
پودر کریمر قهوه
دم کرده پودر کاکائو

پودر کریمر قهوه و دلایل استفاده از آن

پودر کریمر قهوه، یک ماده افزودنی است که به طور عمده در مصرف قهوه به منظور افزایش طعم و ترکیبات قهوه و همچنین ایجاد طبقه‌بندی ظاهری در قهوه استفاده می‌شود. این محصول در قهوه‌های اسپرسو، کاپوچینو، لته و بسیاری از نوشیدنی‌های قهوه‌ای دیگر به عنوان یک از اصلی‌ترین ماده افزودنی استفاده می‌شود.

اگر به دنبال خرید کریمر قهوه هستید می توانید مقاله ی خرید کریمر قهوه  را مطالعه بفرمایید.

انواع کریمر قهوه

کریمر قهوه عمدتاً در دو نوع اصلی تولید می‌شود: پودر و مایع. اکثر کریمرهای قهوه مایع به عنوان یک انتخاب پراستفاده برای طعم‌دهی و افزودن ملایمی به قهوه شناخته می‌شوند. این مایعات معمولاً از ترکیب‌های شیر و شکر تشکیل شده‌اند و می‌توانند در طیف گسترده‌ای از طعم‌ها و ترکیب‌ها در دسترس باشند. علاوه بر این، کریمرهای قهوه پودری نیز وجود دارند که از مواد گیاهی یا حیوانی تشکیل شده‌اند و به عنوان یک گزینه غیر لبنی برای افرادی که از محصولات حیوانی استفاده نمی‌کنند، مناسب هستند.

استفاده از کریمر قهوه در قهوه به چندین نحو می‌تواند باعث خوشمزه‌تر و طعم متنوع‌تری شود. این ماده افزودنی معمولاً به عنوان جایگزینی برای شیر و شکر در قهوه استفاده می‌شود. افرادی که قهوه را با شیر یا شکر مخلوط می‌کنند ممکن است به دنبال یک راه حل متفاوت برای تغییر طعم قهوه باشند و کریمر قهوه این امکان را فراهم می‌کند. همچنین، افرادی که قهوه تلخ می نوشند و به دنبال تنوع در طعم‌دهی هستند، می‌توانند با اضافه کردن کریمر قهوه، تجربه‌ی متفاوتی از نوشیدن قهوه داشته باشند.

کریمر قهوه لاته
کریمر کاپوچینو

راهی برای بخشیدن طعم ملایم به قهوه

به طور کلی، کریمر قهوه یک ماده افزودنی پرکاربرد در دنیای قهوه است که به افزایش طعم و ترکیبیت قهوه کمک می‌کند. از آنجایی که انواع مختلفی از کریمرهای قهوه در بازار موجود است، افراد می‌توانند بر اساس سلیقه‌ی شخصی خود انتخاب کنند و تجربه‌ی منحصر به فردی از مصرف قهوه داشته باشند.

کریمرهای قهوه به طور گسترده در صنعت قهوه‌سازی و مصرف روزانه مردم استفاده می‌شوند. این محصولات به صورت آماده در بازار در انواع مختلفی از بسته‌بندی‌ها و طعم‌ها موجود هستند. بعضی از محصولات حاوی کریمر قهوه ممکن است به عنوان کریمر‌های قهوه غیر لبنی (non-dairy creamers) شناخته شوند، زیرا بدون استفاده از محصولات لبنی تولید می‌شوند.

یکی از ویژگی‌های جذاب کریمر قهوه این است که اجازه می‌دهد به سادگی و به سرعت قهوه خود را با طعم دلخواه تنظیم کنید. از این رو، کریمر قهوه به عنوان یک ابزار چند منظوره در رستوران‌ها و کافه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین، کریمر قهوه معمولاً دارای ماندگاری بالاست و به راحتی در ظروف بسته‌بندی شده نگهداری می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود که شما بتوانید آن را برای مدت طولانی‌تری در اختیار داشته باشید و در هنگام نیاز به آن دسترسی داشته باشید.

پودر کریمر قهوه لاته

خلاصه مقاله

در پایان، مهم است به این نکته توجه داشته باشیم که پودر کریمر قهوه، با وجود مزایایی که در بالا اشاره شد و کاربردی‌ هایی که ارائه می‌دهد، ممکن است برخی افراد به دلیل ترکیبات موجود در آن و یا کالری بالا، از مصرف آن پرهیز کنند. در نهایت، استفاده یا عدم استفاده از کریمر قهوه به سلیقه و نیاز شخصی شما بستگی دارد. از آنجایی که افراد ترجیحات مختلفی دارند، ممکن است چندین نوع کریمر قهوه را تست کرده و به علاقه خود برسند.

شرکت توسعه تجارت ثانی با توجه به افزایش روزمره از قهوه و محصولات مرتبط با آن در کشور تصمیم گرفته است که پودر کریمر قهوه را با برند فروسلا Frusela از کشور لیتوانی با بالاترین استاندارد های جهانی شروع نماید. شرکت توسعه تجارت ثانی طبق یک قرارداد بین المللی به صورت انحصاری نمایندگی این شرکت در ایران را به عهده دارد.

پودر کریمر فروسلا در دو نوع مختلف با درصد چرب ۳۰% و ۳۵% عرضه می شود.

لازم به ذکر است که این شرکت در بین شرکت های اروپایی جز شاخص ترین و با کیفیت ترین برندها در این زمینه می باشد.